24 april

hejsan !
Mamma väcktemig vid halv 10 , vi käka frukost sen åkte vi ner till Sharpman , vi skulle ju köpa min röda kavaj :)
När vi kom fram så skulle jag bara hitta kavajen . jag hittade den , men min stl fanns inte inne -.-
så vi beställde en i stl 34 , den e verkligen as snygg !
sen hittade jag en snygg KL tävlingskjorta, vi la undan den och så hämtar vi den när kavajen kommer :P
så köpte mamma en annan snygg tävlingströja :)

Sen åkte vi till Mantorp Shoppen !
ojoj, där handla ! Jag köpte en röd tävling tröja, silvrig KL jacka ( dun jacka, visar bild ) vita helskodda ridbyxor :D
riktigt nöjd med sakena ! :D
sen åkte vi till stallet, red Lucke på banan en stund , han var suuuuuper duktig !!!! :D
sen vart de att åka hem eftersom  Jossi , Bellan och Fida skulle komma .
Vi böja med att äta tacos och såg filmen " Mean Girls "
Mitt i filmen kommer mamma in och säger att vi ska köpa Cadfach Ruhfeinaidd !!!!!! Mitt hjärta gjorde volter när hon sa så !  Så nu ska han bara gå igenom besiktingen så är han min !!!!!! :DDDDDD
Åh , jag längtar !! <3

Sen på kvällen vart de softa lite o bara chiiillaa (aa) :D



Bild på jackan och Råbert :D ! <333





Kommentarer
Postat av: julides älskling benny ;)

jackan är ju bara föör snygg, men va fan, lille råbert är ju ännu snycggare! <333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-04-25 @ 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0