hejsan ;)

Vakna vid halv 10 typ, jag e fortfarande lite hostig med de e bättre !
Idag så är det ju bara idrott i skolan så det känns inte som nån bra idé att gå då ;)
Senare så började Zingo skälla ?
Jag tittade ut genom fönstret och så står det en okänd bil där ! ;S
Självklart vart jag rädd och försöker ringa mamma, tänkte liksom om det var nån som skulle komma, men ingen svara !! Det fanns ingen i bilen :s   aa Scaary , Senare sen , så åkte den iväg, de var faktiskt läskigt !
aa, sen vart de att äta lite flingor :D
Ikväll ska jag hoppa lucke lite, Inför tävlingen på lördag :)
Och så får vi se vilken dag som Cadfach Rhufeinaidd ska besiktas ! snacka om att jag längtar ! :D
Jag hörde att han hade fått 70% i LB i dressyren :O Herregud säger jag bara , asså , han är såååååååå vacker !!! Så de blir väl att tävla lite dressyr med han oxå . Men nu har jag inget mer att skriva skriver med i kväll när jag har hoppat ! :) om jag inte glömmer x)
jaja.
Kramiiis på er som läser :) //




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0