Ny kavaj !

hejhej!
Länge sen nu , men ..
Igår var jag på tävling med Lucke :)
När jag skulle sätta på mig min svarta kavaj så märkte jag att armarna på den var as korta ! :O
Och det var Mountin Horse cup o massa :O
menmen, vart att ha den iaf -.- , sen sa anders om jag är "snäll" mot han i ett HELT år så skulle han köpa mig en ny kavaj :D
Resultaten då : L:B ett stopp sista i grunden ,
L:B laget ; ett stopp första ! :O:O:O och sen rev han uthoppet i kombinationen :SS asså han hade ingen njudning alls ! han sket i mig ..  Han hade väl en dålig dag ?
men men .bara att bita ihop och komma till baks. laget då. vi sluta på 8 fel. Vi kom 4a av 3 placerade , lite surt men vi tar de i tollsta ! :D. Så när jag kom hem så började jag leta efter kavajer, Jag har ju alltid velat ha en röd kavaj !
Så då sökte jag runt lite och hitta en as snygg! http://www.tahorseware.se
568.- ikl frakt, och anders sa att jag fick den :D
så nu ska jag beställa den på Måndag !
så här ser den ut ! 




Vad Tycks ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0