5 Sanningar

1: Kom på nu att jag flyttar till USA om 4 eller 5 år (beroende på om jag kommer gå ett extra år i skolan). Längtar som in i norden! Alltså betyder det att jag inte kommer fortsätta hålla på med hästarna, hur ska det hålla ihop liksom? Men vem vet, kanske kommer tillbaka hit (Haha tror jag knappast).
2: Jag har svårt att träffa nya människor (iallafall om jag ska göra det ensam).
3: Jag är för lat i skolan, därmed att mina betyg suger. SKA BLI BÄTTRE! Måste ha högre betyg...
4: Jag har inte handlat nåt till mig själv på väldigt väldigt länge, pga sparar till USA och allt har gått till julklappar!
5: Jag saknar verkligen min bror... ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Flyttar du till din bror i USA elr själv? Ska du bo där sen hos ngn värdfamilj? :O ska råbert säljas då?:(

2011-12-21 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0