31/7

Haha sorry att jag inte skrev nånting igår men hade varken tid eller ork.
 
Mimmi sov hos mig kvällen innan så vaknade här hemma med henne. Kollade OS en stund och åkte sedan till stallet. Blev att rida ut, vi var borta typ 1,5 timme haha, as skönt :D
Men min dumma lilla ponny har fått för sig att TVÄRVÄNDA hela tiden, åååh! Galopperade på en grusväg och helt plötsligt tvärstannar han och vänder, blir galen! Så håller han på.. Vet inte, han höll ju på sådär precis när vi köpte honom såhan håller väl på och testar mig igen haha åh!
När vi skulle ut på vägen igen, påvägen hem. Så gick han ut för långt så skulle jag vända tillbaka eftersom en det kom en bil, tror ni inte han börjar stegra och VÄGRAR gå tillbaka? Tur att bilen skulle svänga.. Men det är ju farligt :( Aja, nästa gång vet jag att jag VERKLIGEN måste ha med ett dressyrspö.
Mimmi satt och skratta haha, dumma unge ;)
 
Mamma kom och hämtade mig, gjorde ingenting typ.
Ringde Inez på skajp, ritade på våra tshirtar som vi ska ha på oss i Kalmar, haha gud! As kul, ska tvinga Inez att göra klart min eftersom hennes vart as bra :D
Haha, döda mig inte Inez, du är så söt så <3
 
Senare kom Cassi och vi såg på film, inte så mycket mer. Kollade OS i simning också, älskart fan! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0