No time

Hej heeeej!
Igår var jag i stan för att kolla Rix FM konserten, sjukt kul att jag hade VIP också hihi :D
Så hängde i VIP tältet, med Panetoz och Rix Morgon Zoo pratarna.
Senare på kvällen fick vi gå backstage. Stod och fotade Eric Saade, sen kom det en kärring och tog tag i axen på mig och började små skratta och ba " Nej nu får du inte ta mer bilder!" ba, wtf?'Alla stod och tog kort, tjuriga kärring -.-
Men dom bilderna kommer upp nån annan dag, är hos pappa nu och har inga av dom bilderna här tyvärr ;/
 
 
Haha min bror till vänster  och Olle till höger ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad du är lik din bror, haha!;)

Svar: Hahah jo, det har jag ju hört ;)
Julide Yoldas

2012-08-18 @ 00:07:11
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0