Varför är Emma så himla bra?

Ja, Emma Mohlin. Varför är hon så himla bra?
Hon står i samma stall som mig, hon ställer alltid upp så fort jag behöver hjälp och finns alltid där om det är nåt (+ att hon bor 50m från stallet, haha!)
Hon påminner lite om mig, kanske inte hon märker eftersom jag har stor respekt för henne och vågar inte säga eller göra allt för konstiga saker i hennes närhet haha!
Nej men hon är pratglad (som jag), skrattar åt typ de mesta (som jag), är bitchig (HAHA, som jag kan vara (a) ), hon är genom snäll, kan även få fram sina djävulshorn när det behövs. Men ingen kan trampa över henne, tror mig, många hästar har försökt (hahaha ni fattar nog vad jag menade innan de där med hästar och blablabla)
Behöver man ha hjälp med något så brukar man antingen slå upp det i en bok, söka på internet eller annat. Men jag frågar bara Emma, hon är bäst helt enkelt. Men mycket cred till henne. Jag säger inte bara det här för att jag vill ha hennes hjälp på torsdag utan även för att hon är en genom snäll människa som borde hyllas! :)
 

Kommentarer
Postat av: Emma.m

Tack tack :)
Älskar kategori: Allmänt häst

då vet jag det ;)

Svar: Hahhahaha jag hade ju ingen annan kategori som verkade bra xD
Julide Yoldas

2012-08-22 @ 17:00:57
URL: http://www.emmamohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0