Tjaa

Hej!
Nyss hemkommen från stallet.
 
Dagen har varit bra, började på Avantia vid 10 och började jobba direkt. Sista dagen på praktiken, så nu är det en veckas lov.. Sen tillbaka till äckliga skolan :(
Haha, aja.
För att jag varit där på praktik i 2 veckor och uppenbarligen skött mig så fick jag ett jäättefint brunt Equiline schabrak hihi,  blev så glad!! Tack så jätte mycket!
 
Kom hem och åt lite och åkte sedan vidare till världens finaste Råbert.
Lite hoppning stod på schemat, åh han var så fin, hoppade fram på lite låga hinder och allt var perfekt.
Hoppade en bana på ca 90 och allt bara stämde igen, blir så glad och motiverad när allt bara går som tåget!
Avslutade med 1m bana, och samma där, allt bara stämde. Kom ganska stort på en väldigt bred oxer så han räckte inte över och fick med sig bommen där, men gör inget alls, han hoppade jättefint och tvekade inte för fem öre. Det gör mig så glad!
Tyckte iallafall att det räckte där eftersom allt var så fint, skönt att avsluta så!
 
Råberts fina pannband med Swarovski stenar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0