Wide awake, my mistake so predictable, you were fake.

OKEJ HEJ.
 
Ligger just nu i sängen (standard stället att blogga ifrån höhö) och ska snart sätta på ett avsnitt av Teen Wolf, bästa som finns (efter Pretty Little Liars som inte visas fören 11 Juni igen, fml).
 
Idag har jag verkligen haft fullt upp, jag åkte till stallet vid halv 2 och kom hem klockan 6, bra jobbat!
Haha men jag rakade heeeeela Råbert idag, det behövdes verkligen om man säger så, halva hästen försvann haha, gulligt men hårigt som satan.
 
Trodde inte han skulle vara överdrivet pigg när jag skulle rida men där hade jag fel, fel, fel, fel.
Han var jätte fin i traven i, gick i perfekt form hela tiden. I galoppen däremot.. HAHA, oherre, för första gången på väldigt väldigt länge höll jag på att ramla av från honom, hans skjuter en verkligen ur sadeln när han gör sina 3 meters skutt rakt upp i luften gång på gång hela långsidan ner hahah, kunde inte sluta skratta, det är verkligen sjukt kul men när jag till sist hamnade på hans hals var det inte lika roligt längre, haha!
 
Jorå men han är söt, förstår att han har massa energi nu. Ska rida honom imorgon istället för Clara och Ebba eftersom han är så pigg nu, känns säkrast så. 
 
Efter det kom jag hem och duschade och städade undan i mitt rum och fick finbesök av världens bästa Beccis, älskar att ha en av mina bästisar som granne, helt sjukt skönt måste jag säga! Vi pratade och skrattade och hade det allmänt mysigt, sen följde jag med henne när hon skulle gå hem så hon slapp gå ensam, tänkte dock inte att jag behövde gå hem helt själv sen.. OCH DET ÄR FAN LÄSKIGT HÄR UTE DÄR JAG BOR, INTE EN JÄVEL, KNAPPT EN LAMPA, HELT BÄCKSVART. Haha, vågade inte ha musik ifall någon skulle hoppat fram <////3
 
Min älskade bebis, kommer nog bli mycket häst i denna blogg framöver.. Vet inte om jag ska ha en blogg endast om häst och sen ha kvar den här som bara vardags blogg.. ELLER BLANDA.. I dunno )))):
 

Kommentarer
Postat av: emma.m

Hästblogg va fan :)

2013-04-05 @ 09:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0