Do it with passion.

Tjänaaa!
SItter just nu i min enormt underbara säng och tänkte att "vafan, let's blogga!". Så yes, det är det jag ska försöka göra nu.
 
Igår var jag väldigt rastlös så jag tog saxen och klippte lugg. Tog 2 min haha, vad är det med mig. Kan inte ha en frisyr i max 1 månad ens, suck.
Aja tyckte inte det blev fult iallafall och om jag känner för det så kan jag ha som jag hade innan oxå, ser inte allt för konstigt ut ;)
 
 
 
Förut idag åkte jag för att köpa EN ny flughuva till Fille, för den han har får han av sig så lätt så han behöver en bättre. Kom istället hem med TRE nya flughuvor, Fille fick två och sen fick RÅbert en ny också, mest för att ha ifall den ena blir jätte blöt eller geggig (:
Ny grimma till Fille också, flugspray till båda och såklart gooodiiiis :')

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skola ska du börja på?

Svar: De Geer ;)
Julide Yoldas

2013-07-19 @ 13:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0