Hööks :(

Jag åkte ju ner till Hööks idag för att jag hade tänkt köpa den rep grimma.. ja när ja kom in så gick jag o kollade lite , Hittade inte repgrimma..
Så ja gick och frågade
Hon : naae dem är slutsålda .
Julides min ( :OOOOOOOOOO )
haha , hon sa att dem skulle komma in i slutet av månaden igen -.-

Såå OTUUUUUUUUUR jag haaar :(((

aop, jag ska ju till mantorp shoppen nån dag i veckan så ni kan väl hålla tummarna att det finns där !!

Efter hööks gick vi in på ikea och jag fick en Limegrön handduk *dregel* som ja ska ha i stallet (a)



lite mörkare en den varen :)
19 kr
sen gick ja in på Gina ( VÄÄRSTA REAN :O )
Köpte iaf ett linne, ett "slimmat" eller vad de heter , för 49 kr :O


den färgen typ:D
49 KR liksom , sist ja köpte ett sånt köpte ja ett svartt för 99kr -.-
haha , julide LOVE rea (A) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0