Segt att vakna ..

Gick upp klockan halv 10 eftersom Emmi skulle rida lucke idag :)
Vakna , gick och åt frukost .
gjorde iordning mig , sen kom dem o hämta så åkte vi till stallet.
Fixa iordning lucke och så gick vi ner o red.
Emmi var sjukt duktig och Lucke tyckte de var väldigt kul att ha en lite ryttare på ryggen, och att hon red honom så bra !
Red honom på banan , sen till slutet la vi upp lite hinder så testade hon att hoppa lite, as bra !
När vi var klara med allt med lucke oså så skjussade dem hem mig igen :)
Nu är ja hemma och slappar i min STOOOOOOORA säng som jag har skapat !!! :D:D:D
så jävla bra ja sov inattdå !
aja, hade lite tråkigt så ja gjorde en "före & efter bild" eftersom ja redigera lite, lägger upp den så ni kan se :D
( kicka för att se större )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0