Irriterad!

Okej , jag börjar bli så JÄVLA irriterad nu!
De här med Justin Bieber.
Seriöst.
Hur kan man säga att man hatar honom när man inte känner honom?
Hur kan man säga att han är bög när han faktiskt inte är de?
Visst, tyck att han är dålig.
Men jag vill faktiskt veta varför alla hatar honom så mycket?
Han har förfan inte ens gjort något?
När man frågar: Varför hatar du honom då?
Svaren man nästan ALLTID får: Han är bög.
Är han bög , jasså? Vi säger att han är bög nu för en sekund.
Är de fel med att vara bög? nej, de tycker faktiskt inte jag.
Okej. Ett annat svar man nästan alltid får.
- Han sjunger som en tjej.
Jahaaa, du hatar honom får att han sjunger som en tjej.
okej då förstår jag precis...
Nae jag är trött på sånt där skit!
Så snälla kom inte och säg sånt till mig... DE ÄR SÅ PATETISKT.
Sure nu får ni tycka att jag är töntig, men jag orkar inte med sånt skit.

Kommentarer
Postat av: Cassii

Jag HATAR honom inte, men jag tycker han sjunger uselt, men jag lägger inte ned energi på att bry mig om honom, folk som gillar honom får helt enkelt lyssna på hans musik :) Smaken är olika och tur är väl det :D<33

2010-12-27 @ 01:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0