Shopping idag då! :D

Godis!
äpple/kanel
banan
Säkerhets stigbyglar
John Whitaker ridbyxor
Svart/röd
Billiga snygga strumpor! :D
Kingsland tröja
KAVAJ ! :D
Jag köpte även en Ridoverall som jag inte har bild på för att jag red i den idag ^^
Priser:
Godis: 29 kr styck
Stigbyglar: 999.-
JW byxor: 790.-
Strumpor: 29kr st
Kl tröja: ord pris 998 , rea pris 499.-
Kavaj: ord pris 719 , rea pris ca550.-
Overallen: ord pris 1400.- rea pris ( rea på rea , för att de var den sista ) 350 .-
Riktigt nöjd över shoppingen idag!
Komentera vad ni tycker !^^ :D
Måste även tacka min mamma som köpte : overallen, jw byxorna och stigbyglarna ( min julklapp )
Tack !! !:D

Kommentarer
Postat av: Cassii

Niceigt som faan du ! :D <3<3

2010-12-27 @ 17:20:26
URL: http://hoppnisssarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0