Suger på att uppdatera :P

eh, jag har it uppdaterat på länge då menmen..
Sportlovet har vart skit kul :D
Vart med Hugo Och felicia typ ;)
Idag var jag hemma hos Fillan, vi gick upp typ vid 9 eftersom vi skulle släppa ut hästarna.
Sen gick vi in o satte oss vi datan.
Sedan vart de Pulkans tur att följa med på ett äventyr :D
Fillans bror följde oxå me ;p
sen hämta mamma mig och jag åkte till Lus direkt, Red ut  ( som vanligt )
Vart lite galopp ..
:D
Han var SUPERDUPER pigg , fast de e ju it så konstigt.
Imorrn så kanske jag ska hoppa lite, får se om de e ledigt i ridhuset :)
Aa, sen sluta kvällen med en SUPER rolig sak.. med de berättar ja it en, bara när ja vet att det e Säkert ;) <33<3

/ Puuss på alla som läser :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0