smyginlägg ^^

shhh, säg inget till julide! men hihi ja kunde inte motstå(a) julide bad mig om hjälp med headern så ja gjorde ett försök, sen vart ja bara tvungen att göra ett litet smyginlägg.. hihi jätte busig är ja! xd

som alla kanske vet, så är ja julides BÄSTAVÄN!
hon älskar mig mest i hela världen och tycker ja är lite halv knasig(a) men det är okej^^
julide gillar mina ponnysar massa, men hon gillar även sina.. såklart. sööööta luke oh råååbert, har kommit fram till att detta var de mest meningslösa inlägget ja nånsin gjort xD men när ja hade chansen att skriva så fick de bara bli nåt. ja skulle kunna skriva massa andra saker som inte är de MINSTA intressanta men som ja tkr är as kul att skriva om...

att filosofera om saker och ting som egentligen inte finns, illusionen om gud är ett exempel. finns som bok, jag har läst den, gillar den starkt! vill även rekomendera den.. ae nu kommer ja inte på nått mer! ni får en GALEN bil på mig bara. sen en liten länkning till mig blogg (a) tryck häär---->(här)


Kommentarer
Postat av: erika

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

jennie va haru nu hittat på x'''D

2010-07-09 @ 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0