somsagt så är de mer..

har ju myckeeeeeeeet mer bilder från Kisa !!
jag lägger upp nåra mer o skriver lite o så , håll i er!
lucke gick och la sig efter att ha kelat med mig :)
haha , de klia (a)
jeeeevla fluugor sa han (a)
sen gick luckes släckting (olbiz robin hood) och la sig :)
Amanda och Robin
Ida och Zorro
tisdag: hoppning
beeeeesta eve :D
sjön :)
hahaha , klaras bild. tror abbe tog den xD
redigerade den i PS :)
den med :P
Det får faktiskt räcka, nu har ni fått sett massa bilder från Kisa med de gooa folket ! =)
kommer säkert komma in olika bilder då och då, eller bara be om nåra ;)
kysssssss.

Kommentarer
Postat av: Nora (Liaminmyheart @ bdb)

Fina:D Hur hög är Robert och hur hög är Lucke? Vad är de högsta du har hoppat med Lucke och Råbert?(a)

2010-07-30 @ 23:37:27
Postat av: Anonym

jag tog icke bilden XD

2010-07-30 @ 23:55:16
Postat av: Evelina

Jättefina bilder!

2010-07-31 @ 17:20:40
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/
Postat av: Anna :D

har du slingat ditt hår igen ;o är jag väldigt efter eller var det länge sen ? (a)<3

2010-07-31 @ 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0