tjena tjena mitt bena ! :)

hemma då efter en varmdag på tävlingsplatsen .


vi börjar från i torsdags.
Mamma väckte mig vi halv 8 , gjorde iordning mig oh sen så pkte vi till Jennie Purvins .
Jennie gjorde frukost till sig själv ( hon hade vart o målat )
sen efter ett tag så gick vi ner till hästarna , ja skulle skritta Hectica (a). jennie skrittade Winnie med mig ;)
Efter de så red jennie Zammie :D
det gick as bra , kommer ev bilder sen .
sen när vi var klara gick vi in oh gjorde lunch, hm , Kycklingfilé med pomme (a) kan ju säga de att jennie vart sur på kycklingen xD
haha, Sen på kvällen drog vi ner oh käka PIZZA.. LITE AWESOME :D
vi var där kanske 1 timme ?

När vi kom hembörja jennie rensa sin garderob, hon ville ge mig massa stuff :D
hon påbörjade rensningen men sen ville hon att vi skulle fota , så vi tog moppen ner till Skiren ( sjö ) och fota massor, kl var typ 10 då :)
sen var vi hemma vid halv 11 typ .
jennie fortsatte sin rensning xD

jag la mig vid halv 1, sen ville jennie ha hjälp så jag gick upp o hjälpte henne, och jag la mig i sängen igen halv 3 -.-
ajja, fick ju massa stuff ! :D
sen flumma jennie en massa !! XDD

ehm , ja jennie va lite flumm ? (a)


Fredags:
Vakna hos jennie, åkte ner till skogslotten o träffa massa knattar (a)
mamma hämta mig där vi halv 3, vi åkte till granngården . Jag köpa :
Flugspray Ultra shine ?
läderfett !
2 svampar
mamma köpte spån :)
sen vart de hem , laga mat -.-
senare vart de stallet , red båda. ute o jogga en sväng med grabbarna ! :)
sedan Bada råbert , glansschampoo oh grejjer :D
finfin ponke, sen packa osv .
senare kom Frida till stallet o mötte upp oss ( hon skulle hjälpa mig på tävlingen )
sen hem och svulla osv :D
somna väl vid 2 ? -.- skulle upp kl kvart i 6 !!!
ajja klara mig.

Lördag :
mamma väckte mig , kläädde på mig tävlingskläderna oh sen åkte till stallet och hämta råbert :)

sov en ganska lång bit av vägen till nyckelryttarna ..
väl framme så gick ja CR banan ,, lätt !

L:D CR . jätte fin och frääsch på hinder, korsgalopp till sista så ett pet med bak. ajja , fin kille :)
L:C tävlingsklass. JÄTTE FIN , dubbelnolla och PRECIS utanför plac. :/ men men , jätte nöjd :D:D

sen hem direkt efter att vi kollat på när ebba hoppat , duuuuktig ebbut ! <3

nu svulla i värmen och hoppas på att frida kan gå på eclipse med mig ikv ! <3
tagg isf,
pusssnyggon :D <3


bild från LCn.
foto : frida westerdahl :)



Kommentarer
Postat av: tjenare ;)

vad är dina hästars raser ? :)

2010-08-30 @ 15:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0