bada i morängen !

tjena  .
kom hem nyss efter att ha vart i skärblacka ( morängen ) och badat, riktigt najs !
as skönt och uppfriskande !
vi åkte tid vi kvart i 3 och va väl där i typ 3 timmar ?
aja, najsnajs.

Åkte ju upp för att köpa datan idag ..
jag sa till att vi skulle köpa den till dem ,
Vem ska ha den ? fråga han
jag ska ha den.
han bah . vad ska du ha den till.
jag sa som de va. att ha den till att surfa och spel. osv..
han bah. nae , den ska du inte ha, den e inte bra att spela på och man kan max ha en länk i taget , den e väldigt seg, mest för en nybörjare.
Så vi sket it och åkte hem :P
måste spara vidare ! ;)

ahop. sen nyss var vi och beställde pizza, najs svullo dag kan man ju säga ! ;)

kanske skriver lite sen efter att jag har ätit ! :D

Ciao sålänge snyyyggwee ! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0