han gick igenom ! :D

ja sorry för att jag inte vart så bra att uppdatera, men inte haft så mkt tid..
iaf , Idag skulle ju råbert Besiktas , han skulle besiktas halv 2, jag satt och höll tummarna från halv 2 till halv 3.
jag vänta o vänta . sen skicka Ida ( som har han just nu ) ett sms . så här stog de:
Råbert har...



Gått igenom ! :D

snacka om att jag blev glad !!!!!!!!! :D
yess asså ! så nu kommer han på söndag ! :D
jävligt happi asso ! <3
aoo :D så snart ska jag ner till stallet (:




Lucke o Cadfach Rhufeinaidd (: <3


Kommentarer
Postat av: astrid

Grattis!!<33 vad kul :P<33

2010-05-05 @ 20:39:57
Postat av: KiZnic - En blogg fylld med snygga budget outfits ♥

Vad skoj =)

2010-05-05 @ 21:13:32
URL: http://kiznic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0