TÄVLING (:

Tävling idag då !
L:B , jätte fin. När vi hoppa 6an så tappade jag stigbygeln och fick inte tag på den , och det var en kombinatin efter, så han hoppa as stort eftersom jag inte kunde hjälpa han , så då blev det så lång ifrån de andra men han hoppa fast rev , Men han var såhäääääääääääääääääääääääääääääär duktig ! :D
ah,
Sen i L:B med laget : jag starta som nr 3, nolla ! :)
Lina : 4 fel
Sara : 4 fel
Fanny : 4 fel
Så vi sluta på 8 fel då , menmen, vi kom 4a av 3 placerade, men jag är suuuuuuper nöjd över dagen ! :D
Älskling Lucke <3



Kommentarer
Postat av: Elin Hellström

Ni var jätteduktiga! Synd att ni inte kom till omhoppning, dock... Hade varit kul om båda Skogslottenlagen kommit till omhoppning! ^^ <3

2010-05-03 @ 12:01:31
URL: http://elinhellstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0