Fråga till er läsare, alla svarar!

1. Jag tror att hästen är:
a: Lättriden
b: Svårriden
(glöm inte att nämna orsak)


2. Jag tror hästen är:
a: Seg
b: Normal
c: Pigg/Het


3. Jag tror hästen är:
a: Läromästare och kanske ridskoleponny
b: En ponny som dom flesta kan rida
c: Pigg och framåt men gör ingenting
d: Het och stark och kan hitta på bus


4. Jag tror hästen kan:
a: Bli en bra läromästare åt någon
b: Bli en elitponny i en diciplin
c: Bli en elitponny i flera dicipliner
d: Bli en fin ridskolehäst


5. Jag skulle:
a: Vilja ha hästen
b: inte vilja ha hästen
c: skulle tänka mig ha den om jag fick den


6. Jag tror:
a: Hästen skulle ha det bättre hos någon annan
b: Ägaren tar hand om sin häst mycket bra
c: Tar hand om sin häst men kan göra det bättre
d: Hade det minst lika bra hos förra ägaren



Alla svarar!

Kommentarer
Postat av: CPHOTOS

Förlåt om du ser detta som spam eller liknande.

Jag vill bara uppge om att jag är med i en fototävling

och skulle bli otroligt glad om just du röstade på mig här:

http://fotografanton.blogg.se/2010/november/fototavling-rosta-1.html#comment



Alla som röstat på mig får en länkning i min blogg.

han har också mycket tävlingar,kanske någon du själv skulle vilja delta i?

kram

2010-11-06 @ 12:32:03
URL: http://standingcarla.blogg.se/
Postat av: erika >:3

1.hm... b,svår?

2.c,pigg >:3

3.d,ja chansar på den ...

4.a, eller mae, fast joo kanske C:

5. ;O

6. lullide :3



miiiiep 8D

2010-11-06 @ 14:00:52
Postat av: mimmi

1. a/b, tycker han ser väldigt mjuk och fin ut :)

2. b/c pigg

3. a läromästare, b en ponny som dom flesta kan rida, c pigg och framåt men gör ingenting. typ lite av allt de.

4. a bli en bra läromästare åt någon, c bli en elitponny i flera dicipliner.

5. b inte vilja ha hästen, har redan en rolig häst c:

6. b ägaren tar hand om sin häst mycket bra.

2010-11-06 @ 14:02:55
URL: http://mrunno.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. Jag tror att hästen är:

Både lättriden, då han säkert är från ett fint stall med bra utbildning, men också svårriden då han verkar lite pigg och stark ibland ;)



2. Jag tror hästen är:

b: Normal/Pigg het



3. Jag tror hästen är:

c: Pigg och framåt men gör ingenting

d: Het och stark och kan hitta på bus

(jag tror att han kan bralla lite, men inte är så stark ;))



4. Jag tror hästen kan:

a: Bli en bra läromästare åt någon

b: Bli en elitponny i en diciplin



5. Jag skulle:

c: skulle tänka mig ha den om jag fick den



6. Jag tror:

b: Ägaren tar hand om sin häst mycket bra



2010-11-10 @ 18:58:56
Postat av: Ida-Henrietta Pegers

1. Jag vet att hästen är svår och lätt, beror på vilket humör vi var på ;)

2. Lite lat, fast man kan tro att han är pigg. Han springer ifrån jobbet i stället men när man är ute och galopperar gasar han som f***n!

3. Varken eller, han är råbert(du vet julide ;) )

4. Han är 1337 såklart!

5. Jag vill tyvärr inte ha tillbaka honom då jag psykiskt och fysiskt har växt ur honom :D<3

6. C & D

Om jag inte sett att du älskade honom från första gången och visste att du skulle ta hand om honom på bästa sett skulle han varit kvar här<3

2010-11-11 @ 11:32:16
URL: http://pegers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0