Frågestunden !

verkar it bli så mkt mer frågor, men fortsätt fråga om de finns nått ! ;)
1: När började du rida? - När jag var 4 år.
2: Kan inte du berätta vad du har gått igenom med Lucke , hur ni hittade honom och vad ni har tävlat för klasser och lägga upp massa bilder.
som ett avslut? - Jo visst kan jag de!
3: hur länge har du ridigt ?:) - Sen jag var 4 år.
4: hur fick du för dina föreldrar till att få en häst ?:) - Jag övertalade inte mamma , hon fastnade för Lucke själv.
5: har du haft några hästar innan dom du har nu ?:) - Jag har haft foderhästar, men inga egna.
6: vilken sida gär du om dina bilder på ? - Photoshop Cs4
7: Jag undrar klasser du har hoppat med råbert? :)  - Upp till L:C+5 och ska debutera L:B i helgen.
8: Vart du köper det mesta till råbert och till dej själv inom ridningen ?? :) - Olika affärer, Mantorpsshoppen och sharpman, de mesta där.
9: Har det varit någon som är intresserad av Lucke? - Lucke är såld.
10: Hur lång är du?xD - ca 1,61-1,62
11: Var red du innan du fick egen häst? - Hos Key och på Skogslotten.
12: Vem var din favorithäst då? Mollberg .På skogslotten.
13: Hur har du råd me all stuff du köper?;o - Sparar månadspengen jag får.
14: När du åkte och tittade på hästar, provred du många eller fastnade du direkt för lucke/råbert? - Inte med Lucke, fastnade direkt, Råbert ganska så många men han var den sista ja provred
15: hur ser ett veckoschema ut för dig och råbert/lucke? - Nej , inte just nu !
hoppträningar, dressyrträningar tävlingar.
16: Vad sattsar du på innom ridningen detta år/2011 ? :) - Iår att sattsa mer på dressyren. 2011 försöka hoppa LA på hösten :)
.
17: har du något tävlings täcke som du vunnit? :) - Ja ! :)
18: vad brukar du tävla för höjd med dina ponny ? - olika :p
19: vart ligger stallet :o - nära styrstad ;)
20: kan dui lägga in en bild på alla dina rosetter ? - sure :)
21: vad är det högsta du hoppat ? - 120 cm
22: vad är normalt att du hoppar ? 100-110 :P
23: får kompisa komma hem till dig och rida??? - Nej , jag tar inte hem folk till mig bara för att dem ska få rida min häst!
24: har du funderat på att köpa en till ponny nu när lucke är såld, eller bara ha råbert? - Nej
25: vilken tävling som du tävlat har varit längst bort? - Skåne
26: hur mycket kostar en förkäkring på en c-ponny ? :p  - Olika mycket , beror väl på hur mkt man försäkrar .
27: hur mycket tar eran skoddare ;) - 1100.-
28: hyrde du ponny innan du köpte eller blev det en egen direkt? :) - Hade på foder.
29: hur många box platser finns de i ditt stall ? :p - 12 tror ja .
30: hur många är lediga ?:p - Ingen just nu, I think.
31: Hej julidelutt! har en fråga, vem är är världens snällaste? börjar på E.......... va? :) - Ja ebba, du är bäst :P
32: varför är du bäst? - Jag är inte bäst :)
33: varför bytte du skola?:( - skolan var dålig :(
34: sorry för jag ställer frågor utan häst i jag kan inget om sånt (a), men iaf, vad hette din första häst? - Lucke var min första EGNA , men min första på foder hette Freja Meduza Z.
35: vad heter dina föräldrar? Pappa : Hakan , Mamma: Gaye :)
36: är märke viktigt för dig på hästgrejer? - Nej :)
37: vad är din favoriträtt? - PIZZA!
38: kan du hjula? - Ja , eller jag kunde innan jag fick en handikapp arm :)
39: är du höger eller vänsterhänt? - HÖGER :)
40: är ditt efternamn utländskt? - ja :p
41: ska du byta till kinda ridklubb? - Vet inte ;)
42: gillar du halv åtta hos mig? - Tittar inte på sånt :>
43: kan du vissla johanna? - Trodde jag hette Julide ? naevars , :)
44:  vad heter jag, när träffade du mig första gången och ÄR JAG SNÄLL?  - Kajsa, Kinda, JA !
45: är du galen?? - I Råbert ja ! :)
46: vad är zingo för ras?? - Lashehapso / tibetanskspaniel (fin stavning?)
47: vad är Råbert för ras ?? - Welsh Cob
48: hur många gånger har du tävlat?? - Om jag visste de .
49: vem är din bästis?? - AMANDA CLAESSON ! <3
50: hur många box paltser finns det i erat stall ? - 12.
51: hur många är lediga ? - 0
52: brukar du rida ut med ngn ? :p - ja :P
53: finns det att köpa strö där ? -  Nej , får beställa in själv.
54: hur länge har du höl på med HS:) - Har aldrig börjat ens ? xd
55: vart köpte du din system kamera ? ;) - Elgiganten.
56: hur mkt kosade den ? - 5000.-
57: vad står din häst på för strö ??:) - vanligt ? :s
58: vart köper du de ? - Granngården?
59: hur mkt kostar de ;D <33 - som de brukar antar ja ? xd
60:  hur många gånger haru varit utomlans? - Jag vettifan , typ sätt hela världen om och om igen :)
61: hur många djur har du haft räkna med dom du har också - 15 djur har jag haft/har :)
62: När började du rida? när ja var 4.
63: Vem är din största förebild inom ridningen? - John Whitaker, Jessica Kürten!
64:  Vad tycker du om NH? - Fett med coolt! :D
65: Tränar du något vid sidan om ridningen? - nej , hinner inte.
66: Har du fler djur än hästarna? - Katter , hund, fiskar.
67:  Vad skulle du vilja arbeta med/som när du blir äldre? - Läkare ? vene :)
68: Vilken är den dyraste pryl du någonsin köpt till din häst? (förutom transport och sadel då) - KL dunjackan tror ja ?
69: Är du för pessoa-bett? - Rider inte med de på Råbert.
70: Om ja, vilka hästar bör det då användas på? - Jag tycker de är helt okej så länge man klarar av de bettet !
71: Har du lärt en häst ett trick någongång? - mja, vet ej :)
72: Vad föredrar du, en häst med för lite framåtbjudning eller en häst med för mycket? - hmm.. tror förm lite , föör de kan man jobba med !
73: Hur ofta tränar du för instruktör? - förut ca 2 dg i veckan , men nu lite då och då.
74: När fick du din första häst, vad hette den osv? -  Lucke <3
75: Vilket är ditt favoritmärke när det gäller hästprylar? - KL och JW!
76: När du blir för stor för att rida C-ponny, ska du gå vidare till D-ponny eller storhäst då? - Storhäst.
77: Om du inte fick tävla i hoppning, vilken gren skulle du vilka tävla i? - Fälttävlan ;)
78: Vad tycker du om graman-tygel? - Vet inte så mkt om de så jag kan inte riktigt svara på de ;)
79: Vet du vem Ceasar Milan är? -  japp , o han är grym ;)
80:  Vilken är din favortfilm? - Remember Me .
81:  Kommer du till Kisa snart? :) - De kan man ju hoppas! :D
1: När började du rida? - När jag var 4 år.
2: Kan inte du berätta vad du har gått igenom med Lucke , hur ni hittade honom och vad ni har tävlat för klasser och lägga upp massa bilder.
som ett avslut? - Jo visst kan jag de!
3: hur länge har du ridigt ?:) - Sen jag var 4 år.
4: hur fick du för dina föreldrar till att få en häst ?:) - Jag övertalade inte mamma , hon fastnade för Lucke själv.
5: har du haft några hästar innan dom du har nu ?:) - Jag har haft foderhästar, men inga egna.
6: vilken sida gär du om dina bilder på ? - Photoshop Cs4
7: Jag undrar klasser du har hoppat med råbert? :)  - Upp till L:C+5 och ska debutera L:B i helgen.
8: Vart du köper det mesta till råbert och till dej själv inom ridningen ?? :) - Olika affärer, Mantorpsshoppen och sharpman, de mesta där.
9: Har det varit någon som är intresserad av Lucke? - Lucke är såld.
10: Hur lång är du?xD - ca 1,61-1,62
11: Var red du innan du fick egen häst? - Hos Key och på Skogslotten.
12: Vem var din favorithäst då? Mollberg .På skogslotten.
13: Hur har du råd me all stuff du köper?;o - Sparar månadspengen jag får.
14: När du åkte och tittade på hästar, provred du många eller fastnade du direkt för lucke/råbert? - Inte med Lucke, fastnade direkt, Råbert ganska så många men han var den sista ja provred
15: hur ser ett veckoschema ut för dig och råbert/lucke? - Nej , inte just nu !
hoppträningar, dressyrträningar tävlingar.
16: Vad sattsar du på innom ridningen detta år/2011 ? :) - Iår att sattsa mer på dressyren. 2011 försöka hoppa LA på hösten :)
.
17: har du något tävlings täcke som du vunnit? :) - Ja ! :)
18: vad brukar du tävla för höjd med dina ponny ? - olika :p
19: vart ligger stallet :o - nära styrstad ;)
20: kan dui lägga in en bild på alla dina rosetter ? - sure :)
21: vad är det högsta du hoppat ? - 120 cm
22: vad är normalt att du hoppar ? 100-110 :P
23: får kompisa komma hem till dig och rida??? - Nej , jag tar inte hem folk till mig bara för att dem ska få rida min häst!
24: har du funderat på att köpa en till ponny nu när lucke är såld, eller bara ha råbert? - Nej
25: vilken tävling som du tävlat har varit längst bort? - Skåne
26: hur mycket kostar en förkäkring på en c-ponny ? :p  - Olika mycket , beror väl på hur mkt man försäkrar .
27: hur mycket tar eran skoddare ;) - 1100.-
28: hyrde du ponny innan du köpte eller blev det en egen direkt? :) - Hade på foder.
29: hur många box platser finns de i ditt stall ? :p - 12 tror ja .
30: hur många är lediga ?:p - Ingen just nu, I think.
31: Hej julidelutt! har en fråga, vem är är världens snällaste? börjar på E.......... va? :) - Ja ebba, du är bäst :P
32: varför är du bäst? - Jag är inte bäst :)
33: varför bytte du skola?:( - skolan var dålig :(
34: sorry för jag ställer frågor utan häst i jag kan inget om sånt (a), men iaf, vad hette din första häst? - Lucke var min första EGNA , men min första på foder hette Freja Meduza Z.
35: vad heter dina föräldrar? Pappa : Hakan , Mamma: Gaye :)
36: är märke viktigt för dig på hästgrejer? - Nej :)
37: vad är din favoriträtt? - PIZZA!
38: kan du hjula? - Ja , eller jag kunde innan jag fick en handikapp arm :)
39: är du höger eller vänsterhänt? - HÖGER :)
40: är ditt efternamn utländskt? - ja :p
41: ska du byta till kinda ridklubb? - Vet inte ;)
42: gillar du halv åtta hos mig? - Tittar inte på sånt :>
43: kan du vissla johanna? - Trodde jag hette Julide ? naevars , :)
44:  vad heter jag, när träffade du mig första gången och ÄR JAG SNÄLL?  - Kajsa, Kinda, JA !
45: är du galen?? - I Råbert ja ! :)
46: vad är zingo för ras?? - Lashehapso / tibetanskspaniel (fin stavning?)
47: vad är Råbert för ras ?? - Welsh Cob
48: hur många gånger har du tävlat?? - Om jag visste de .
49: vem är din bästis?? - AMANDA CLAESSON ! <3
50: hur många box paltser finns det i erat stall ? - 12.
51: hur många är lediga ? - 0
52: brukar du rida ut med ngn ? :p - ja :P
53: finns det att köpa strö där ? -  Nej , får beställa in själv.
54: hur länge har du höl på med HS:) - Har aldrig börjat ens ? xd
55: vart köpte du din system kamera ? ;) - Elgiganten.
56: hur mkt kosade den ? - 5000.-
57: vad står din häst på för strö ??:) - vanligt ? :s
58: vart köper du de ? - Granngården?
59: hur mkt kostar de ;D <33 - som de brukar antar ja ? xd
60:  hur många gånger haru varit utomlans? - Jag vettifan , typ sätt hela världen om och om igen :)
61: hur många djur har du haft räkna med dom du har också - 15 djur har jag haft/har :)
62: När började du rida? när ja var 4.
63: Vem är din största förebild inom ridningen? - John Whitaker, Jessica Kürten!
64:  Vad tycker du om NH? - Fett med coolt! :D
65: Tränar du något vid sidan om ridningen? - nej , hinner inte.
66: Har du fler djur än hästarna? - Katter , hund, fiskar.
67:  Vad skulle du vilja arbeta med/som när du blir äldre? - Läkare ? vene :)
68: Vilken är den dyraste pryl du någonsin köpt till din häst? (förutom transport och sadel då) - KL dunjackan tror ja ?
69: Är du för pessoa-bett? - Rider inte med de på Råbert.
70: Om ja, vilka hästar bör det då användas på? - Jag tycker de är helt okej så länge man klarar av de bettet !
71: Har du lärt en häst ett trick någongång? - mja, vet ej :)
72: Vad föredrar du, en häst med för lite framåtbjudning eller en häst med för mycket? - hmm.. tror förm lite , föör de kan man jobba med !
73: Hur ofta tränar du för instruktör? - förut ca 2 dg i veckan , men nu lite då och då.
74: När fick du din första häst, vad hette den osv? -  Lucke <3
75: Vilket är ditt favoritmärke när det gäller hästprylar? - KL och JW!
76: När du blir för stor för att rida C-ponny, ska du gå vidare till D-ponny eller storhäst då? - Storhäst.
77: Om du inte fick tävla i hoppning, vilken gren skulle du vilka tävla i? - Fälttävlan ;)
78: Vad tycker du om graman-tygel? - Vet inte så mkt om de så jag kan inte riktigt svara på de ;)
79: Vet du vem Ceasar Milan är? -  japp , o han är grym ;)
80:  Vilken är din favortfilm? - Remember Me .
81:  Kommer du till Kisa snart? :) - De kan man ju hoppas! :D
Missat någe ?

Kommentarer
Postat av: anonym

Vem sålde ni Lucke till?:3

2010-10-02 @ 10:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0