Råbert 23 okt

Kom nyss hem från Råbert.
De började inte så bra kan man väl säga.
Jag höll på i ca 30min att få in han från hagen , nej... De gick it!
Han var verkligen på bushumör!
sprang omkring som en galning med sin älskade Conny!
När jag märkte att de verkligen inte var nån idé så gick jag upp o hämtade massa äpplen.
De gick , han kom DIREKT... dummahäst....
Pars var med idag ( kusin ) . Han skulle rida!
Fixade de mesta i stallet och råbert.
Så gick vi ner och jag satte upp ett litet hinder.
Kan ju säga de att jag är FETT stolt över min kusin som inte har gått på ridskola eller nått sånt. Bara ridit för mig , Hoppade råbert för första gången 50-60 cm .
Riktigt duktig va han!
SÅ nu har vi satt upp ett mål... I sommar så ska han vara med på en träningstävling med råbert! :-)




Bilden är tagen för ett tag sen . Inte ny :-)

Kommentarer
Postat av: alice

så jävla kul för honom! :D kommer säkert gå skitbra (y)

2010-10-23 @ 19:05:30
URL: http://aliceuh.blogg.se/
Postat av: Anonym

najs! ;)

ta bilder då i så fall!

2010-10-24 @ 17:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0