Tävling.

L:C. Sådär, känndes inte som han var riktigt på min sida. Ville göra lite som han själv ville x)
mae, men han hoppa omkring lite och blev förlång HELA tiden :P
iaf dubbelnolla och preeciiiis utanför placering xd 5a av 4a plac -.-
menmen :)
L:B (debut) Jääättefiiiin, /världens storm kom samntidigt som jag hoppade...
Iaf 2 pet, Första petet så Blåååste de till rätt så rejält satt han nuddade lite xd
Andra petet var på sista hindret och jag slutade rida (a)
Men han var sjukt duktig, jämna språng, jämngalopp. Så jag är stolt över min mini ponny :) ♥
Grattis till KINDA RK som slutade på en 2:a plats i hela DIV 2! :D
söto bild från igår :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du hästlaget vann div 2 :D

2010-10-03 @ 17:14:52
URL: http://albinmelkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0