:)

suger på att uppdatera . Men jag hinner verkligen inte längre ! :(
Stallet tar ca 2½ timma, jag går i skolan , jag pluggar .
:/
Men jag försöker när jag hinner !
Var ju och tävlade med laget i rappestad i söndags .
Resultat:
L:C 4a förklass. Gick dubbelnolla! Jätte fin och lyssnade , därimot tyckte jag inte om min ritt ;)
Vi kom iaf 4 av 7 plac och av 27 starter , känner mig riktigt nöjd!!
L:C med laget ( grunden ) känndes inte bra, tyckte inte riktigt att han hoppade med ryggen ;/ Så vi fick ett pet . jaja. Han hade iaf en jämn galopp runt banan satt :)
Sigge och Melody : Ute pga avrammling
Julide och Råbert : 4fel
Johanna och Pridde : Nolla
Maria och Nobben : Nolla

Ingen omh , vi slutade iaf på en 6:e plats med laget ..
VI TART I FINALEN ! TAGGA TJEJER ! <3


Nåra bilder ifrån helgen :) ♥

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

fina bilder :D

2010-09-18 @ 20:16:26
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0