Cornelia Rylen

TJENA!

Jag är Cornelia heahea och jag är lite åsum. Jag fick gästblogga hääär för att jag är cool. Därför och därför only ;D

Anyway. Jag tror att några av Julides läsare redan fattat lite vem jag är, men ändå.

Jag har typ.. lite hästar, asså svårt o säga hur många haha för dom är överallt! Har 5 som ajg rider dagligen, 4 som är mina och alla dom är på 140 nivå, Den andra är en 5åring som jag rider till försäljning, så letar ni efter en galet trevlig och okomplicerad unghäst med mycket kapacitet till hösten så hör av er :)




Iallafall, jag skriver om alla tävlingar, SM om två veckor tillexempel, så man kan följa all träning fram tills dess, alla förberedelser, och under alla sm och tävlingar ( dom flesta iaf ) så finns det masssssssa behind the scenes bilder, fårn internationella tävlingar och så vidare.

jag har planer att debutera 150 i år, då på min ena häst Fight, då han hoppar hur jävla högt som helst haha. Fin häst detdär.


jaja. Jag är bäst. Ibland. Lite då och då. Egentligen rätt sällan.. Men jag är bäst ändå. heahea Hejdå :D


Här är förresten en bild från när jag satt på Boobert idag ;D Och om ni har problem med att jag rider utan hjälm på en häst som jag faller max en halvmeter ifrån så hör av er till mig haha.

http://cooorre.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0