Fullproppat

Det har vart ganska mycket idag så tiden har inte funnits till att blogga, sorry.
Min bror flyttar till USA om en vecka ( :( ) så vi har haft "goining away" kalas med släkt och vänner.
Tycker det ska bli jätte tråkigt att han ska flytta, 1år..
Men samma sak händer ju mig om ett par år.

Kom precis in till min kusin, vi sprang och kollade marknaden en sväng.
Självklart fick man med sig något hem hehe.
Hittade den underbara Canada Gose tjocktröjan som fick bli min <3
Snart ska vi gå och köpa pizza sen blir det väl att kolla någon film eller 2.
Kanske slänger in nått mer lite senare, maybemaybe.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: astrid

ska han va utbytesstundent?

2011-08-20 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0