Gästbloggning !

Hej på er!
Idag fick jag äran att gästblogga här hos Julide, tack Julide! :)
Mitt namn är Therese Klintestam och jag skriver till vardags i min lilla blogg, där ni får läsa
om mig och min lilla grålle Gustav. Jag skriver även om det vardaliga, så som jobbet på ICA,
den vardaliga träningen och då självklart hästarna och allt runt omkring det.

Jag skriver faktiskt även på en blogg åt ridsportsbutiken Charlies Häst & Hund, där ni får läsa
om det senaste i utrustningsväg, olika matchningar och självklart då Charlies egna märken!
Jag hittade faktiskt Julides blogg i samband med att Charlies skulle hitta en ny bloggare till
deras hemsida. Både jag och Julide "vann" en varsin omröstning och fick äran att blogga lite
åt Charlies. Jag gillar Julides blogg, tycker hon har härliga bilder och en übersöt liten ponnyplutt! :)

Gustav då, eller Golden Poem som han så fint heter är en 6årig valack efter dressyrhingsten Poet,
dock är det tänkt att Gustav ska bli hopphäst! Idag traskar vi runt på allt från 100 cm till 115 cm,
med blandat resultat. Målet är att kunna rida stadiga 120 - 130 cm rundor om några år, vi skyndar långsamt!
I höst väntar även en dressyrdebut, jag tänker att en häst med dressyrpappa MÅSTE ju ut och visa upp
sig på dressyrbanorna också ;) Vill ni följa mig och Gustav är ni välkomna in på tesskliintestam.blogg.se

Tack för denna gång och tack Julide! :) Kram på er / Therese "Tess" Klintestam

Tack själv Tess!
Är de laglig att ha en så fin häst som du?

Kommentarer
Postat av: Alva ♥

så fina bilder ! :)

2011-08-18 @ 01:16:57
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Följer faktiskt din blogg sen en tid tillbaka :D

2011-08-18 @ 12:59:51
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0