Hopplös!

Igår på tävlingen så hade han trampat sig på sig själv. Så jag satte på honom bootsen till andra klassen.
När vi kom hem gjorde jag rent och lite sånt där och sedan satte jag på honom bootsen utifall att.
Och idag hade han trampat sönder dem.. SUCK!
Så nu måste jag åka och köpa nya boots, är lite små rädd att han ska gå och trampa sig nu.. Tänk om han hade fått värsta såret idag när han trampade av sig bootsen, liksom om han inte hade haft dom på sig.
Knasponny!
Så blir väl att åka till hööks snarast och få med mig boots hem!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv; Samma här :D

2011-08-14 @ 18:52:29
URL: http://lovisabergdahl.blogg.se/
Postat av: anna :)

Vilka ska du köpa ? :) <3

2011-08-14 @ 22:09:13
Postat av: becka

Åh! Vet du var man köper guldbootsen? :D så himla fina haha!

2011-08-16 @ 23:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0