Min utrustning!

Fotade min tävlings utrustning precis!
(texten skriver jag under varje bild)
Min underbara John Whitaker hjälm som jag köpte slutet av 2009 i Dagstorp, har aldrig ramlat av med den.
Catago långärmad tävlingsskjorta. Jätte skönt matrial, ett sånt som "andas". Köpte den förra året dock inte andvänt den så mycket.
2 långärmade tävlingsskjortor.En vit och en rosa Kingsland. Köpte dom i Falsterbo 2011. Mycket sköna.
Kortärmad tävlingsskjorta från Kingsland. Köpte den i Dagstorp 2011, Riktigt nöjd!
Tävlingskavaj från Equipage. Köpte den förra året och gillar den mycket!
Tävlingskavaj Equipage. Köpte den tidigt iår och gillar den också mycket.
Vill köpa en ny kavaj, vill ha en mer "slim" kavaj!
Jacson säkerhetsväst. Köpte den förra året.
Vita MH ridbyxor, köpte dom Falsterbo 2011, hade ett par lika dana men tyvärr så gjorde vi ett misstag eller snarare så blev de att missförstånd så vi råkade kasta dom, så nu har jag köpt nya! Älskar dom!!
Mina Bocaj stövlar jag köpte förra året. Hade Tretorn innan men tröttnade på att dom gick sönder hela tiden! Jag är sjukligt nöjd med dom här, hur sköna som helst!

Så de var min tävlings utrustning.. Hope you liked it!

Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

Wiiie vad fina saker ;D

2011-08-09 @ 17:03:07
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0