Presentation

Som säkert alla har förstått så heter jag Julide Yoldas och är 14 år.
Jag bor i Norrköping och har gjort det hela mitt liv.
Jag har ridit sen jag var 4 år, då började jag på ridskola.
Jag fick min första ponny när jag var 11 år gammal. En B-ponny som hette Lucke.
Lucke och jag tävlade upp till LA med placeringar, hann inte starta msv b då jag blev för lång.
Jag har aldrig vart så ledsen, förkrossad när vi sålde honom, de var de värsta i hela mitt liv.. Vill aldrig uppleva det igen men tyvärr så kommer jag säkert få göra de..
När jag var 13 år så köpte jag min underbara lilla C-ponny Cadfach Rhufeinaidd som även kallas " Råbert ".
Han är född 2003.
Jag köpte honom förra året, han hade gått lite hoppning, upp till LB men mest tävlad dressyr då han tävlade upp till LA där.
Vi åkte och prov red honom och jag fastnade direkt.. Det bara klickade liksom!
Vi började tävla lite LD & LC tills vi kände oss säkra och gick upp till LB.
Han tyckte det var skit kul och sprang fortfort! hihi! :)
Nu har vi tävlat upp till LA+5.
Nu tar vi det lite lungt igen, kändes inte riktigt bra sist så nu åker vi och tävlar en LC & LB, så vi får tillbaka känslan liksom :) Det får ta den tid det tar, jag har inte bråttom. Man kan inte stressa upp resultat!
Han är min underbaraste vän, min bästa vän! Jag älskar honom över allt annat!
Han är guldvärd!
Här i min blogg kan du läsa om våran vardagliga träning och hur de gär för oss på tävlingar.
Du kan även hitta massa annat kul att läsa!
Hoppas ni uppskattar allt och stannar kvar och forstätter att följa våran utveckling tillsammans! :D
Min älskade vän <3

Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Hej och TACK!

Kul med lite "lokala" bloggare som läser!

/ Eleonor

2011-08-11 @ 12:21:53
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Maja

Gud vad fin sista bilden är på er! Riktig kärlek och glädje :D

2011-08-13 @ 13:17:03
URL: http://kallasmajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0