Resultat

LB dag 1 : Satte dubbelnollan men inte den bästa tiden då han var lite hård/stark i munnen.. Helt okej runda.
LA dag 2 : Jag blev utesluten när jag kom fram till den stora kombinationen, helt mitt fel.. Hade alldeles för dåligt tryck och var för hård i handen, kul att jag gjorde det 2 gånger om.. Suck..
LA+5 dag 3 : Han var super fin fram till kombinationen, jag pratade med Staffan inne på framhoppningen hur jag skulle rida honom på bästa möjliga sett och han var superfin inne på framhoppningen.
Sen när jag vände upp mot kombinationen så börjar han "vajja" blir ostadig ochså, jag hade bra tryck men jag vet inte vad han tänkte på.. Eftersom han är så lite måste han ha mycket tryck och bra fart in i kombinationerna så han räcker till, jag tror att han liksom tänkte att han inte skulle räcka till, som att han skulle hoppa in men inte veta hur han skulle ta sig ut. Den känslan fick jag.
Jag kom igen på den och kom över A hindret fast mer som ett skutt rakt upp, ville inte fortsätta rida mot B hindret så jag utgick.
LA dag 4 : Först ville jag inte starta, jag var inte riktigt taggad på det. Men jag tänkte, Vafan? jag går in och gör de bästa av saken, bara tar mig runt.
De var tur att jag gick in, jag kom runt allt, till och med kombinationen.. Hade 2 pet men var så himla nöjd.. Kom utt med ett skratt och ett leende på läpparna!
Påväg ner till Skåne.
Haha galet söt ;)
Innan första klassen.
Puuunni som gillar att hoppa som en helikopter :D
<3
Hade bara bilder från första dagen :(

Kommentarer
Postat av: Elin

Tur att det bättrade sig på slutet :)

Men gud vad söt han är ;D

2011-08-01 @ 21:35:24
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Kjetilmariam

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2012-06-22 @ 10:25:49
URL: http://kjetilmariam.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0