Svar på frågestunden som jag helt glömt bort!

Vad har du för mål med Råbert under hösten?
Vad har du för långsiktiga mål?
vilken färg tycker du matchar bäst till en vit häst? :D
Högsta du har hoppat med häst/ponny? :)
vad är ditt mål med råbert?
ska du gå över på storhäst efter honom?
vad är din dröm inom ridsporten? :)
Hur hög är Råbert till mankhöjd?
Vad är det bästa med honom?
Hur länge har du ägt honom?
Tre ord som beskriver Råbert?
1. Fixar du gratis bloggdesigner?
2. Hur många unika besökare har du per dag?
3. Vad är det högsta du har hoppat på träning?
4. Vad är det högsta du har hoppat på tävling?
5. Vem har du som hästskötare när du är iväg på tävlingar (förutom din mamma/pappa)
6. Vem går du banan med när du är på hopptävlingar?
7. Vilka färger passar till en isabell?
8. vilka färger passar till en fux?
9. Hur fick du den sponsor du har idag?
10. Kommer det att komma någon till bloggtävling någon gång?
Hur gammal var du när du fick din första ponny?
Är Råbert din första ponny?
Hur många ridläger har du varit på? Något du kan rekommendera?:)
Hur länge har du ridit?
Hur länge hade du ridit när du fick din första ponny?:)
Vad är ditt högsta mål med Råbert? :-D
Kan inte du ha en bloppis på din blogg :) ?
Vad har du för mål med Råbert under hösten?
Känna mig helt trygg i LA.

Vad har du för långsiktiga mål?
Jadu, målet är väl att ha så kul som möjligt! :)
Har inte så jätte stora mål, vill hinna starta MSV B iallafall!

vilken färg tycker du matchar bäst till en vit häst? :D
Blå!

Högsta du har hoppat med häst/ponny? :)
120cm.

vad är ditt mål med råbert?
Fina resultat i dressyr och även hinna starta MSV B.

ska du gå över på storhäst efter honom?
Yes

vad är din dröm inom ridsporten? :)
Haha ja få ett "namn" liksom.. Om du förstår vad jag menar? :)

Hur hög är Råbert till mankhöjd?
137cm

Vad är det bästa med honom?
Att han kan lysa upp min dag när den är som allra sämst!

Hur länge har du ägt honom?
Lite mer än ett år.

Tre ord som beskriver Råbert?
Kelgalen , Modig & väldigt försiktig :)

Fixar du gratis bloggdesigner?
Nej, tiden räcker inte till de tyvärr.

Hur många unika besökare har du per dag?
200 kanske?

Vad är det högsta du har hoppat på träning?
120cm
Vad är det högsta du har hoppat på tävling?
105cm

Vem har du som hästskötare när du är iväg på tävlingar (förutom din mamma/pappa)
Olika! Men Evelina Siverholm och många andra ;)

Vem går du banan med när du är på hopptävlingar?
Oftast ensam annars brukar jag haka på nån kompis.

Vilka färger passar till en isabell?
Mörkgrön.

vilka färger passar till en fux?
Limegrön, Orange.

Hur fick du den sponsor du har idag?
Fick kontakt.

Kommer det att komma någon till bloggtävling någon gång?
Kanske de!

Hur gammal var du när du fick din första ponny?
11år.

Är Råbert din första ponny?
Nej, min andra!

Hur många ridläger har du varit på? Något du kan rekommendera?:)
4 st, AW sport Horses rekommenderar jag hårt!

Hur länge har du ridit?
Sen jag var 4år!
Hur länge hade du ridit när du fick din första ponny?:)
7 år
Vad är ditt högsta mål med Råbert? :-D
Läs högre upp!
Kan inte du ha en bloppis på din blogg :) ?
Jo absolut..Om jag har något att sälja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0