The Day

Vaknade klockan halv 9 hemma hos pappa. Vid 9 skjutsade han hem mig.
Var typ att vänta i dörren, gjorde mig iordning och åkte sedan till stallet för att göra iordning Råbert.. Träning hemma hos Cornelia! :D
Red 2 pass och han va så fiiin.. Kändes bättre i första än i andra.. Slutet var bra iallafall.
Vi satte på honom ett pelham för han var så himla jobbig, bara stack och var trutig och tjafsig i munnen.. Det var annorlunda att rida med ett pelham då jag aldrig gjorde det förut.. Men bra för min del, väldigt bra träning att kunna vara väldigt väldigt mjuk i handen men ändå våga ta i honom, If you now what i mean ;)
Så jag har lånat med mig de hem nu som jag ska variera lite på, bara rida på marken liksom inte hoppa och så, mest att få honom att börja lyssna bättre på marken! Kommer nog bli super bra!!
Och ni som bor i Norrköpingstrakten.. TRÄNA FÖR CORNELIA!
Hon är grym... Helt otroligt!
Jag rekomenderar henne hårt! ;)
Bilder kommer från dagen när Cornelia har skickat dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0