Sticka ut

Hur är ni när ni ska tävla? Vill ni se väldigt "enkla" ut eller vill ni sticka ut?
Jag tycker det är väldigt kul att sticka ut lite, men ändå kan jag vara väldigt enkel också.
Man får ju nästan alltid "blickar" när man sticker ut lite, jag vet inte riktigt om det är för att dom tycker det är snyggt eller motsattsen. Jag bryr mig iallafall inte, sålänge jag tycker det är snyggt så är det ju huvudsaken.
Är ni rädda för vad andra ska tycka?
Det ända jag kan tycka är lite tråkigt är väl att dom flesta har likadana schabrak, det är lite tråååkigt! Jag ska leta hästaffärer i USA och försöka dra med mig nåt speciellt som ingen annan kommer ha hihi.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin blogg och fina bilder !<3

2011-12-02 @ 19:35:41
URL: http://evemey.blogg.se/
Postat av: Lena

vem har gjort din snygga design + header?

ifall det är du, eller någon annan, kan du/dom kontakta mig på antingen facebook: @Lena Newforest Ivarsson

eller mailen

[email protected]!



PUSS!

2011-12-03 @ 20:13:29
URL: http://gilbertadotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0