AW dag 5

Finns inte så mycke att skriva där, vi red på långritt så de tod typ halva dagen.
Vi skulle stanna vid en sjö och bada om man ville.. Jag var verkligen inte på bad humör eftersom vädret inte var de bästa.. Så jag packade inte ner några badkläder.. Haha typiskt!
När vi kom fram dit så tänkta jag bara att han kunde få gå omkring i vattnet ( få in han med benen eftersom han vägrade på Öland ) Så vi gick omkring där, de var långgrunt så vi gick en bit.. Jag hade ridbyxor, ridskor, tröja och hjälm... Hästen började LUFTHOPPA! Herregud, gång på gång på gång.. Hahha, jag kunde inte hålla mig fast så jag flög som en liten vante ;)
När jag ska ta tag i honom så fortsätter han hoppa omkring så han sprang upp på land, jag fick gå där helt genom blöt..
När jag nästan är uppe så kom jag på att jag hade mobilen i fickan.. PANIK.
Tog upp den och såg att den fungerade och skrek till Beata att torka den!
Hahah konstigt nog så fungerar den utan fel :) Helt amazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0