Baaack to future

Hmm.. Jag är seg och har inte orkat blogga idag!
Jag suger!

Att rida Råbert igen efter 11 dagar var amazing.. Han var tokig som vanligt då (a) men han var bara glad! Han har ju vilat i 2 dagar nu när Jenny hade honom satt då förstår jag om han var sprallig.
Red i gräshagen en stund och kände lite hur han var, mycket fräsch!
Red på det tredelade äpplebettet.
När jag kom in efter ridpasset så fixade jag iordning sadelskåpet som vi äntligen har skaffat nu!
När vi åkte till Öland lånade jag ett av Melinda.. Nu har jag äntligen en egen!
Bilder kanske kommer upp imorgon, har inga än.
Så imorgon börjar vi packa och fixa inför älskade Ponny Derbyt i SKÅNE!
Vi åker på onsdag eftermiddag och kommer hem söndag kväll nångång.. Datan hänger med och internet med så uppdatering kommer under hela tävlingsblablabla (a) om det inte händer nått plötsligt så inget funkar men de har jag svårt att tro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0