Gästbloggning nr 4

Hej alla Julides bloggläsare!
Jag heter Emma Sahlberg och ska fylla 15 år iår och bor i Borås.
Jag har en egen C-ponny som heter Cooper och är 16 år. Jag har haft honom sedan den 4 april 2011! Så inte så länge...
Men vi har hunnit rida ihop oss lite, och Startat LA 3 gånger. Han kan bara beskrivas med ett ord; KUNG.
Han har startat SM & Baltic Cup några gånger. Våran första tävling vann vi båda klasserna. LC & LB. Sedan har det bara flytit på, har nog endast kommit hem 1 gång utan ngn placering, för han e så grym o alltid gör sitt bästa och när man kommer ut från banan kan man inget annat än att LE. Han ställer upp, gör allt för att komma över hinderna utan att riva och verkligen ställer upp!
Och nu känns han finare än finast så vi taggar Meetinget i varberg vecka 29!
Lite om hur jag lärde känna Julide då....
På världens bästa ridläger nere i SKÅNE! AW sporthorses! Det va så himla kul o vi fick bl.a träna för Maria Gretzer!
Men ja tror att vi börja umgås ganska fort där nere, Och jag kan säga att Julide är underbar människa och sjukt glad o go! Vågar bjuda på sej själv o ställer upp för andra.
Vi träffades nu nere i falsterbo i 2 dagar o hade super kul.
Jag saknar henne massa hela tiden o förhoppningsvis ses vi snart igen om jag kan åka med henne till Dagstorp!<3
Kika gärna in på min och min fina kompis blogg; www.siiimplythebest.blogg.se
kram emma'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0