Gästbloggning nr 5

hej alla Julides bloggläsare! Hon sökte efter gästbloggare så då ville jag göra ett gästinlägg! :)
Kan ju börja med en presentation om mig själv: mitt namn är Julia Andersson, 14 år och jag bor
i östergötland, Mantorp!
Nu har jag en D-ponny som heter Värends Sebago och är född 1998, svensk new forest,
som jag har haft i mer än ett år. Han är bara riden i snart 4 år därför är han inte så
utvecklad för sin ålder. När jag köpte honom hade han gått några LA med bra resultat.
Sebago är en väldigt het ponny men skulle aldrig sticka eller göra något dumt, han ställer
alltid upp för sin ryttare och gör sitt bästa! Än så länge har vi hoppat massor nollor i LA
och startat 2 stycken msvb, fler blir det :). Han är en väldigt speciell ponny som inte är den
lättaste att rida, men när man har ridit honom ett par gånger är han helt underbar. Det är
verkligen en ponny som vet när det gäller. Då presterar han som bäst! 
Ha det bra, det var skoj att gästblogga här! Kika gärna in här: http://hasteeen.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0