I'm back!

Ja nu är jag hemma från Falsterbo!
Det var himla roligt, massa nya ansikten och många kändisar ;)
Jag är nöjd över shoppingen (bilder kommer senare) dissen var väl mest till att jag faktiskt inte hade råd med allt jag velat ha, haha! så kan de va..
Man ska ju inte ens tala om hur de var att sova på festcampingen.. Det var liksom... FEST.. Hela tiden... Kul att man kunde somna också ;)
Jaja, de gick.. Det var ju somsagt första gången jag var där nere så det var grymt! Totaly Awesome!
Fina fina autografer har jag på armarna med.. Haha "N" och "N"!  ;)
Nu ska jag fixa iordning bilderna o lägga in på datan! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ville också åka dit :( :)

2011-07-11 @ 22:41:51
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0