Råbert 11 Juli

Åh så härligt det var att rida idag!
Jättefint väder också, sånt gillar vi!
Testade iaf att rida med "äpplekulbettet" de raka med små kulor på typ..
Han var heeeelt gudomligt.. oooomg!
Oh vad glad jag blev, han verkade verkligen trivas med bettet.. Han lyssnade superbra och jag fick verkligen ihop honom i formen!
Jag är suuuperglad! Imorgon ska jag nog testa de vanliga tredelade med applebit :D
Jag vill verkligen inte åka utomlands precis NU.. Jag åker ju på onsdag.. Glömde visst säga de (a)
Men jag åker på Onsdag och kommer hem den 25 Juli.. Cassandra kommer att ha Råbert medans jag är borta.. Väldigt trygg i det eftersom Cassi är så himla duktig och kan Råbert! ^^
Puss på er mina söta :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Vart ska du åka ngnstans? :D

2011-07-11 @ 22:54:22
URL: http://ridskoleryttare.blogg.se/
Postat av: Malva Hansson

Grym blogg du har!

Kram

2011-07-12 @ 00:48:55
URL: http://trelleborgsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0