Råbert 12 Juli

Red på banan idag, hade samma bett som igår (han gick ju så underbart med de igår liksom).
Han gick precis lika fint idag som igår.. Tränade att ställa honom utanför spåret och lite sånt. Åh vad jag älskar den här ponnyn!
Vill inte åka nu när de känns så här underbart!
Men jag vet att han kommer ha de super medans jag är borta! ;)
Imorgon tror jag att jag tar en sväng i skogen, de tror jag att han uppskattar!
Har inte så mycket mer att skriva eftersom jag tror vi kommer sätta på en film igen.. Kanske skriver jag något mycket senare.. Vi får se helt enkelt :)
PussN så länge <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att det gick bra och härlig bild :D

2011-07-13 @ 16:16:41
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0