Tjenatjena!

Hejhej, förlåt för att jag inte har gett er någon uppdatering ang. Råbert nu när Jullan är borta, men jag har helt enkelt glömt av det...
Men det går i alla fall ganska bra med Råbban, han är söt och duktig, som vanligt. Dock är han ju lite töntig, så nu ikväll när vi red ut en sväng var det mycket saker som var lite läskiga. ;) Men det gick bra ändå!
Fick bli ett litet kort inlägg nu, men fråga gärna mig om det är nåt ni undrar över :) Antingen om mig eller om jag missa att skriva något om hur läget är med Råbert :)
Puss alla söta Julides läsare! ♥
//Cassandra

Kommentarer
Postat av: Ride with Style

Hej Cassandra,



Vill du vara med i Ride with Styles Sommartävling och få:

• Chansen att vinna en snygg cykel (värd 4495 kr) eller presentkort

• Massor av kommentarer på din blogg

• En länk till din blogg på vår hemsida



Klicka på länken för att läsa hur det går till:



http://www.ridewithstyle.se/sidor/sommartavling2011.html



//Ride with Style

2011-07-17 @ 21:50:01
URL: http://www.ridewithstyle.se
Postat av: fo

Super fin blogg & gullig ponny!

Kolla gärna in i min blogg, från vardags blogg går jag nu över till iprincip enbart hästar. Där ni kan följa min unghästs utveckling och min. I fram och motgångar. Vi kan ju även följa varann bloglovin elr länka varandra? :)



Kramar från fo

2011-07-18 @ 15:26:04
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0