Alla resultat



Dag 1
L:C : jag var första ryttaren ut av 24. Han var helt perfekt lyssnade på minsta lilla och tyckte allt var kul!
Låg 1a tills nummer 19 kom och knep den ;)
Så jag kom alltså 2:a.
Sjukt nöjd!
Dag 2
L:B : Samma där, helt amazing.. Kunde reglera honom massor och han lyssnade super!
Gick ut som ryttare nummer 2 av 32 starter.. Samma där, jag låg etta tills nummer 27 kom och knep den.. Haha!
Jag kom 2:a där också!
Megamegamega nöjd!
L:A : Det var en A:0.. Han var rätt så trött där men vi tog oss runt och nollade den!! ( happyface ) var bara ute efter att ta nollan.. Jag hamnade PRECIS utan för placering ( -.- ) haha jag kom alltså 6a av 5 placeringar, surt ;)
Dag 3
L:B : Kom nära in på dom flesta hinderna, han fick liksom trampa om.. Han var rätt så trött ( bebis ponny <3 ) men vi tog oss runt och slutade på en 3:e plats!! :D
Han har vart helt amazing den här helgen, verkligen helt galet!
Är grymt stolt över honom!
Ölandshoppet är verkligen nånting vi kommer satsa på i fortsättningen!
Kul med massa trevligt folk.
Jag har hur mycket bilder som helst, ni kan få lite smakprov nu!
framhopping dag 1
L:Cn!
<3
LBn!
Världens finaste ponny! <3
Mer bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: therese.

hej.

Jag såg att du fotograferade en massa på Ölandshoppet och är nyfiken på om du fick någon bild på mig så jag undrar om det går att få se bilderna? :)

2011-06-06 @ 21:25:45
URL: http://gatess.blogg.se/
Postat av: Cassiiiiii

Beesta besta Julle-bulle och Råååbert :D<3<3

2011-06-06 @ 21:47:44
Postat av: emelie

Åh, grattis ! Fin ponny du har ! :)

2011-06-06 @ 22:26:14
URL: http://emeliefridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0