Gårdagen

Ja igår kom världens bästa Lisa Candell.. Sjukt mysigt hade vi!
Nu har hon åkte hem :( Men träffar henne imorgon när jag åker ner och kollar på Majpokalen innan vi åker till Öland.
Evelina åker med Lisa till Skogslotten och sedan med mig hem!
Helt otroligt galet nice de ska bli, jag och Evelina kommer ju dampa sönder!!
Hihi jag tror ja kommer kunna uppdatera där, tror mamma sa att de fanns Internet i stugorna!  YES!

Allt är packat i stallet ( för de mesta ).
Sadelskåpet står i transporten.
Råbert har badat ^^
Så efter lunch imorgon åker vi.. Tror inte jag hinner uppdatera imorgon eftersom jag ska va på skogslotten ;)
See you guys!
f : mi caap

Kommentarer
Postat av: fanny

Lycka till!

Ses kanske på Majpokalen ;)

2011-06-02 @ 19:40:05
URL: http://supahman.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem har tagit bilden? :)

2011-06-02 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0