back to the computer

Jag är ledsen att jag inte kunnat skriva men har inte haft tillgång till min data då jag inte orkat! =)
Men nu är jag  tillbaka och kommer ha med mig kameran till stallet dom flesta dagarna.

Stallet idag då.
Mamma fixade allt medans jag red.
Nu när våran ridbana kommit fram under all snö som fanns så gick de att rida på den idag! yippi!
Jag trodde seriöst att jag köpt Briar när i skritten och i traven!
Helt amazing var min lilla Bubbe!
Sen i galoppen... WROOOOOOM!!
Haha lite knasig var han, mest glad och även livrädd för löven som kom blåsande mot honom ;)
Jag fota lite hur han såg ut med sin outfit idag men tyvärr är bilderna hos mamma och jag är hos pappa :/
Men ni kan se imorgon!



3 söta bilder på Cadfach Rhufeinaidd dagen efter vi fick hem honom :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0