Ur min garderob - Kingsland

Tjockisjackan jag köpte i april förra året, snygg och skön!

Kingsland strumpor, har jag så de räcker iaf haha :)

Kingsland tröja, köpa på lilla gubben cup 2009 och jag älskar den och kan fortfarande ha den!

Kingsland skjorta som man kan ha slips till, köpte hösten 2010. Sjukt snygg måste jag säga!

En till skjorta som jag beställde från England förra året. Lika snygg den!

Vit skjorta som jag var tvungen att köpa början av förra året då jag märkte att jag växt ut allt jag hade. Tycker den är simpel och klassisk, mega snygg!

Kingsland tävlingströja som jag beställde från England förra året ( finns inte kvar att köpa ) älskar den för den är otrolit snygg och skön ( fotad bakifrån )

Kingsland tröjan ja köpte typ i januari, mysig o snygg!

Hade dock inte helbild på världens bästa jacka!
Men iallafall, de är en höstjacka som jag använder året om typ, den är så bra, så skön och bara helt bäst!
Älskar jackan och kvaliten är bäst!

KL dunväst som jag köpte för inte så länge sen, jätte skön o håller värmen ^^



KL mjukisbyxor ( sånna som är korta i modellen ) Köpte i vimmerby 2009

+ ett par skor som jag dock inte har bild på!
Jao de var all kingsland jag hade, något mer ni vill att ja ska ta kort på? :)

Kommentarer
Postat av: ellinor

roligt inlägg :D

du borde ha bloppis :p

2011-04-06 @ 20:59:49
URL: http://freakylife.devote.se
Postat av: Moa

Vilken affär köpte du tröjan med typ amerikanska flaggan fast de är Kingsland?

2012-04-14 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0