Resultat

LB: Helt underbar! Lyssnade på minsta lilla hjälp och flög som en liten studdsboll!
Hade planerat att bara ta en dubbelnolla.. Åt skogen med den planen!
Jag ville minsann bli placerad denna gång :)
Lyckades jag göra också.. Kom 2:a!
LA: Inte alls bra!
Började på framhoppningen där ja va dum att släppa av han förstort på en oxer så han räckte inte till och slog i bakbena (stackarn <3) Hoppade av för att checka läget... Bad flera att kolla honom, han visade dock ingenting så jag startade LAn.
Väl inne på banan var han inte alls fin, stod emot och hade inte nån bjudning :(
Fick ett pet på 3an som stog lite märkligt och ett stopp på 6an som va lite maxad..
Jag trodde då att han hade ont för han är ju inte den som tappar bjudningen ocg står emot hela banan..
Så vi gick ner till veterinären så hon kunde kolla igenom honom.
Han visade ingenting och vi drog en slutssats att han var lite rädd ;) Han va liksom rädd att de skulle bli som de blev på framhoppning..
Duktig ponny som ändå försökte och gjorde sitt bästa ♥
Älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Grattis :)

2011-05-28 @ 21:36:18
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0