Resultat

LB: Himla massa fin.. Helt sjukt faktiskt! Lyssnade hela tiden och jag hade verkligen kontakten med honom!
Satte en dubbelnolla där men tyvärr så blev de ingen placering då sista ryttaren kom in och tog min plats :(
Lite synd men helt nöjd över ritten!
LA debuten: Kan man hitta ord? Jag var svin nervös, inte över att de skulle dåligt eller nått sånt utan bara att de var debuten liksom.. Vi red in (Det var en A0a) Och satte nollan.. Helt sjukt glad blev jag, Råbert tyckte de var jätte kul och han tog banan enkelt! Jag red inte in där för att vinna, jag red in där för att rida säkert, få en fin debut och känna att allt stämde.. De fick jag också! Helt underbart!
Älskade ponny! Lite kul att han hoppade mig ur sadeln hela tiden med :') ^^
LA ovan
LA ovan ( haha gulligt att jag är sne över :')


Tack till Mi Caap som fotade!

Kommentarer
Postat av: ida

guuuud så söt ponny!!! :D

2011-05-03 @ 22:17:41
URL: http://teamnyman.se
Postat av: Mirjam

Snyggt ridet! :D Är Råbert en c-ponny? :)

2011-05-04 @ 16:18:49
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0